انواع گل برای تاج گل عروس

با گل رز صورتی و ارکیده

برای یک تاج گل عروس با گلهای بسیار ، یکی از رنگ های اصلی گل را انتخاب کنید. بازی با شکل و اندازه گلبرگ یک پالت رنگی ایجاد خواهد کرد.

اگر شما یک تاج گل عروس پر از گل را نمی خواهید، از آرایشگر خود بخواهید تا چند گل را در کنار یک کلاه عروس یا تاج گل عروس سبز جمع کند. می توانید آن را با روش بوهمی تزئین کنید.

انتخاب یک تاج گل به این معنی نیست که شما باید حجاب سنتی را رها کنید - می توانید هر دو را داشته باشید!

 

امروز من راهنمایی های حرفه ای خود را در رابطه با تاج گل زرق و برق دار و کلاه عروس و اکسسوری عروس در سبک موهای مختلف به اشتراک می گذارم!  تاج گل عروس نمادی عاشقانه هستند. تاج گل عروس ترکیبی از عناصر دوس داشتنی است، پوشیدن گلها بر روی سر می تواند هر زن را مانند یک الهه احساس کند. با سبک های جدید اکسسوری عروس که بوهو نام دارد، تاج گل عروس شگفت انگیزی به جای کلاه عروس در عروسی (و نه فقط شاخه های سبک) میبینیم.

 Related image

از تاج گل عروس کامل تا جزئی، کلاه عروس بزرگ و یا کلاه عروس شاداب، گل مناسب برای تقریبا هر سبک عروسی وجود دارد. همه و همه زیبا و دوست داشتنی هستند.

تاج گل عروس شما باید یک لهجه خاص برای مدل موهای عروسی شما باشد و آن را تکمیل کند. نه اینکه تمرکز آرایش موی شما به کل تاج گل یا کلاه عروس باشد. آرایش موی شما باید طوری باشد که شما بتوانید هنگامی که نیاز دارید آن را از سر خود بردارید و حس نکنید که آرایش موی شما سست و بی حال شده است. 

تاج گل عروس می تواند سنگین و کامل باشد، اما این که فقط قسمتی از سر قرار می گیرد شگفت انگیز تر است و گزینه فوق العاده برای یک استایل سبک تر است.

 

رنگ مو بهترین گزینه برای اکسسوری عروس و یا کلاه عروس است.

رنگ مو با ترکیب گلها شگفت آور خواهد بود! اگر شما می خواهید گل های را با موهای خود برای یک ظاهر ظریف تر ترکیب کنید، پایه رنگ مو خود را انتخاب کنید. برای مثال قهوه ای به زیبایی با قرمز ترکیب می شود و عمیق تر مطابقت دارند. موهای روشن به طرز شگفت انگیزی با تاج گل عروس جلوه درخشانی دارند. موی قرمز به نظر با سایه های سفید و سبز خیره کننده به نظر می رسند.

قبل از اینکه تصمیم نهایی را اتخاذ کنید، که تاج گل استفاده کنید یا کلاه عروس در نظر داشته باشید که بعضی گل ها ممکن است در فصل نباشد.

 

بیشتر تاج گل عروس از یک سیم ضخیم ساخته می شود که به آن شکل و فرم دهید و به عنوان اکسسوری عروس بر روی سر عروس قرار گیرد. بسیار مهم است که تاج گل عروس یا حتی کلاه عروس کاملا اندازه سر شما باشد تا به شما احساس ثبات بیشتری بدهد. اطمینان حاصل کنید که اسپری ثابت گننده مو را قبل از سر گذاشتن تاج گل عروس استفاده کنید چون این اسپری ها برای گل های کوچک طبیعی اصلا خوب نیست و ظاهر آنها را پژمرده می کند. تاج گل عروس خود را در یخچال نگهداری نکنید، زیرا بوی غذا می تواند برخی گلها را خراب کند.

زمانی که تاج گل عروس یا کلاه عروس را بر سر گذاشتید خیلی به آن دست نزنید. موجب خراب شدن ظاهر اکسسوری عروس می شود.

 

درست کردن تاج گل یا کلاه عروس می تواند آسان و بسیار سرگرم باشد. با این حال، از آنجا که باید تاج گل عروس یا کلاه عروس صبح روز عروسی مونتاژ شوند و با اکسسوری عروس همراه و آماده شوند، اگر شما عروس هستید، اضافه کردن این کار به لیست کارهای خود می تواند برای شما استرس ایجاد کند، پس اگر می توانید آن را به کسی که کارش این است و تاج گل عروس را آماده میکند بسپارید. اما به طور کلی، ساخت تاج گل عروس بسیار ساده است، میتوانید آموزش ساخت آن را از طریق ویدیوهای آموزشی منتشر شده در اینترنت مشاهده کنید.

 

تاج گل عروس

خودتان یک تاج گل عروس را برای روز عروسی خود هماهنگ با صورت و موهای خود و اکسسوری عروس طراحی کنید. رنگ آن، دست ساز بودن، تاج گل عروس سفارشی باشد یا خودتان آن را آن را آماده می کنید. هماهنگ با به سبک موی عروس، کلاه عروس و اکسسوری عروس باشد.

 

Image result for bridal flower crown

گل های تازه یا مصنوعی برای تاج گل عروس یا کلاه عروس؟

گل های تازه البته خیره کننده هستند و ظاهر تاج گل عروس را زیبا نشان می دهند. با این حال، گل های خشک شده یا گل مصنوعی گزینه ای برای نگه داشتن تاج گل عروس است. و البته تنوع بیشتری می تواند برای ترکیب تاج گل عروس با اکسسوری عروس داشته باشد و با جزئیات بیشتری می تواند قابل ارائه باشد.